dijous, 28 d’abril del 2011

L'Albert Bargués a l'escola






L'Albert Bargués és un regatista que va participar en la Barcelona World Race.Va vindre a la nostra escola la Escola la Portalada on ens va explicar una mica que és la Barcelona World Race i els animals.L'Albert ens va explicar ia seva gran experiència donant la volta al món, i ell ens va dir que abans de fer la regata va tindre moltes més aventures en el mar on també s'ho va pasar molt bé.Ell ens va preguntar quin era el nostre somni i molts de nosaltres vam respondre que voliem fer la volta al món.
Participa al bloc i digues quin és el teu somni.

Esperem la teva resposta!


Aques és l'enllaça a la pàgina de l'Albert Bargués

176 comentaris:

  1. anda si surt l'Albert barges!!!!!!!!!!??? que super mega xulo va ser,oi que si ???? bueno almenys per a mi ,aaaa em va firmar un autorraf
    "firma" quins nervis tenia ,uuuu-uuuu-uuuu...
    doncs fins abiat ALBERT :VISCA,VISCA ,OEOEOEEE

    ResponElimina
  2. El meu somni es poder volar

    ResponElimina
  3. boldria fer la volta al mon

    ResponElimina
  4. m'agradaria donar la volta al nmon

    ResponElimina
  5. ser el millor futbolista del mon

    ResponElimina
  6. El meu somni es ser una vallarina profesional de hip hop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Hola jo tinc un somni molt gran es poder caminar com els altres.

    ResponElimina
  8. El meu somni es ser una genet profesional i que mai agi caigut del cavall.Sempre he somiat aixo.

    ResponElimina
  9. el meu somni es ser el porter mes bo del mon.

    ResponElimina
  10. El meu somni anar a jupiter

    ResponElimina
  11. Tota la meva vida he somiat tindre un gos de la raça llaurador i fer la volta al mon i descobrir totes les aventures que pots fer al voltant del mar.
    Espero que aquests dos somnis es compleixin!!!!!!!!!

    ResponElimina
  12. Des de petitona volia ser arqueòloga i descobrir coses importants.Espero que el meu somni es compleixi.

    També tinc un segon somni tindre un veler per navegar i sentir les aventures que hi ha el mar,des de els 8 anys admiro els velers .I jo ja he navegat sola. Espero que es complexin els dos somnis.

    ResponElimina
  13. hola soc el Jorge hi el meu somni es ser profesional de futbol i guanyar milions d'euros, comprar-me un ferrari, donar la volta al món i conèixer paisos com ÁMERICA ,PARIS,NEW ORLEANS i res més.

    ResponElimina
  14. el meu somni es jugar a la NBA i ser millonari.

    ResponElimina
  15. joan hinarejos martínez5 de maig del 2011, a les 10:17

    Vivir en caravaca

    ResponElimina
  16. De gran m'agradaría molt ser pintora, perque així podría compartir el meu somni amb els meus alumnes.
    I la veritat es que el meu somni era volar, des de petita,vaig veure un avió,i em vaig emocionar amb els avions ,cada vegada que veia un avió,cridava:abó! avó!
    I ara persegueix el teu somni.

    ResponElimina
  17. El meu somni es poder anar a l'espai

    ResponElimina
  18. Ser veterinaria

    ResponElimina
  19. mi sueño es crear la patata frita mas grande del mundo

    ResponElimina
  20. Soy Gon$i y quiero ser un futbolista mejor qe ronaldo y que messi para ser una estrella del futbol y ganar un monton de pasta, ser el lanzador de faltas y estar en el madrid.Hi tener un monton de $$$$ y que todos del equipo me apollen como ha ellos.


    Gon$i

    ResponElimina
  21. El meu somni es domestica el meu gat per que caçi palomas ratas garçes un musol que em sembla que viu al bosc del costat esquirols i tots els animalons que viuen per la mora i per cert el gat es diu kas i jo Roc

    ResponElimina
  22. A mi m'agradaria molt ser famós i que tothom em coneixi i no tindre problemes en res. Així mai m'avorriria.

    ResponElimina
  23. El meu somni és dona la volta al mon amb vaixei,però amb la meva millor amiga. Sense cursa anan als nostres aires

    ResponElimina
  24. Eva Maria Ferré Salazar6 de maig del 2011, a les 9:11

    el meu somni de petita era ser veterinària,però ara tinc clar que vull ser escriptora o escriure poemes.

    ResponElimina
  25. mi sueño es hacer comerme la patata mas grande del mundo

    ResponElimina
  26. El meu somni és donar la volta al mon amb la meva millor amiga,amb vaixell.Sense cap regata ni res,anant lliurament

    ResponElimina
  27. El meu somni es ser química o cientifica i que em toqui el onze millon !!!

    ResponElimina
  28. El meu somni es ser un gran atleta, o sigui ,quedar primer en els jocs olímpics,( o al menys participari...).

    ResponElimina
  29. Hola el meu somni és ser professora de gimnastica de gran. DE gran m´agradaria tambe volar pel mon.

    ResponElimina
  30. Soy manel, mi sueño es ser motorista de cross, y ser el mejor motorista de cross, y ganar mucho dinero, y tener una mansión.

    ResponElimina
  31. Hola jo tinc 4 somnis un es de gran ser la prinsesa del pop en un grup,laltre es ser una prsona que inventa coses per el futur,un altre es fer la volta al mon i la ultima es tindre un gos educat i anar al prat i comensar a jugar amb ell.

    ResponElimina
  32. el meu somni es donar la volta al mon sense parar en un imoca open seixanta amb el meu amic

    ResponElimina
  33. El meu somni es donar la volta al mon en una moto d'aigua.

    ResponElimina
  34. De gran sere dibuixant profesional, i amb la pasta de la meva carrera m'anire a Hawai i menjare mangus i lluitare contra taurons (lo ultim pot ser inreal...) i anire nadant a madagascar expressament a veure lemurs.

    ResponElimina
  35. el meu somni es:
    ser inventor

    ResponElimina
  36. El meu somni es poder volar sense ales.

    ResponElimina
  37. el meu somni es ser el millor porter del mon

    ResponElimina
  38. Els meus somnis són que existeixin els pokémon i ser entrenador pokémon i entrenar un Empoleon.

    ResponElimina
  39. Els meus somnis són:
    Que els POKÉMON existeixin i volar

    ResponElimina
  40. M'agradaria tindre el restaurant millor de Catalunya amb la meva amiga Aitana Cañellas.

    ResponElimina
  41. El meu somi es que de gran , sigui experta d animals i ser veterinaria

    ResponElimina
  42. m'agradaria tindre el restaurant millor de catalunya amb la meva amiga Alex Sellarès.

    ResponElimina
  43. Hola soc l'Aitor i el meu somni es ser el millor
    porter del mon.

    ResponElimina
  44. l'Alber bargués m'agradat molt que vingues a la portalada.Ha mi magradaria ser de gran futbolista profesional i jugar al barça o ser de les forçes especials

    ResponElimina
  45. El meu somni es:
    ser inventor i inventar els poKemons a la vida real.

    ResponElimina
  46. El meu somni es viure a Menorca

    ResponElimina
  47. 1.fer la volta al mon.
    2.ser de la creu roja.

    ResponElimina
  48. El meu millor peró,millor somni es:
    1.ser bailarina.
    2.fer la volta al mon amb un open 60.
    3.anar a Mallorca.
    4.forarne de $.

    ResponElimina
  49. Hola soc l'Ian i el meu somni es ser el millor jugador de basquet del mon.I poder entrenat al Barça.

    ResponElimina
  50. Hola soc l'Aitor el meu somni es anar a la mili
    perque puc anar amb un caza.

    ResponElimina
  51. Els meus somnis son:que existeixen els POKEMONS i tindre els POKEMONS mes forts.

    ResponElimina
  52. Els meus somnis són:
    Que mai mes guanyi el VIRVAC-PAPREC3,ser el millor de basquet,ser jugador de la NBA i donar la volta al món

    ResponElimina
  53. El meu somni es ser
    mecanic.Perque m'agradan els coches, les motos...
    aquet es el meu somni,quin es el teu?¿

    ResponElimina
  54. El meu somni es fer la bolta al mon en cotxe.

    ResponElimina
  55. el meu somni es fer la volta al món en 80 dias.

    ResponElimina
  56. El meu somni es...
    Ser millonaria,viura a Ny i tenir una illa privada
    a Miami.

    ResponElimina
  57. jo tinc bastants somnis pero entre tants el que triaria seria:
    -Tenir bona salut.
    -Ser feliç amb el noi dels meus somnis XD

    ResponElimina
  58. El meu somni és jugar a basquet per tot el món

    ResponElimina
  59. El meu somni es baixar en trineu l'everest

    ResponElimina
  60. El meu somni és tenir una granja amb molts animals i una picsina!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  61. el meu somni es ser un robot de guerra mes fort del món

    ResponElimina
  62. El meu somni és que les coses no valguesin diners, d'aquesta manera, podriem viure sense problemes i no hi haurien guerres. (ALOMILLOR)

    :D

    ResponElimina
  63. El meu somni es donar la volta al món i guanyar molta pasta.
    També m'agradaria ser ric i no tindre que treballar mai més.
    Encara encara no treballo però bueno.

    ResponElimina
  64. El meu somni és que hi hagués més pati i menys classes.

    ResponElimina
  65. El meu somni es tindre un gatet o un gosset, m'agradaría tant.

    ResponElimina
  66. El meu somni es ser el millor cirugià del món i que ninguna malaltia em pogui aturar.

    ResponElimina
  67. El meu somni es no fer mes deures en tota la vida. I també fer-me ric sense fer gran cosa

    ResponElimina
  68. El meu somni es:
    Poder viatjar a Australia i a Madagascar.
    I visitar altres països

    ResponElimina
  69. el meu somni és que no existissin els deures.

    ResponElimina
  70. Que es puguin complir els somnis de tothom!

    ResponElimina
  71. jugar al barcelona i ser com a victor valdes

    ResponElimina
  72. el meu somni es ser metge i alcalde

    ResponElimina
  73. el meu somni es anar a reu del mon i viatgar a la lluna amb cohet.

    ResponElimina
  74. el meu somni es ser el millor porter del mon com iker casillas i jugar al barça i al chelsea

    ResponElimina
  75. El meu somni es ser futbolista prefesional per marcar MOLTS GOLS i que em pagin molts diners el meu altre somni es ser invitor per inventar moltes coses



    Gabriel moptivao

    ResponElimina
  76. el meu somni es ser futbolista com he de treure bones notes¡¡¡¡¡,iser cuiner¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  77. El meu somni es se grangera.

    ResponElimina
  78. El meu somni ser Messi i jugar al BARÇA.

    ResponElimina
  79. el meu somni es fer la volta el mon.

    ResponElimina
  80. El meu gran somni és tenir un cavall de color blanc.


    I un altre somni que també vull es que els pobres puguin viure amb tot lo necessari

    ResponElimina
  81. Andrea Soliño Lorenzo.9 de maig del 2011, a les 11:55

    El meu somni es anar a visitar molts paisos del mon que no conegui.

    ResponElimina
  82. El meu somni es que no ecsistegin las escola.


    Icels povres no es morin.

    ResponElimina
  83. Marina Bellido Diez 3r B9 de maig del 2011, a les 11:55

    el meu somni es:que la meva gossa tingi cadells i tambe ser millonaria.

    ResponElimina
  84. que no existeissa el cole y jugar al MADRID

    ResponElimina
  85. julia garro venteo 3rb9 de maig del 2011, a les 11:59

    el meu somni es:sermes llesta que ningu ique tutom em bulgui i ser mas que millonaria i comprarme tot lo que bulgui i.









    ......................









    ..............

    ResponElimina
  86. El meu somni es treballar de policia amb un dels meus amics.

    ResponElimina
  87. Victor vull se jugado de basquet de la enebea.

    Hector vull se jugado de basquet de la enebea.

    ResponElimina
  88. em dic Sergi i el meu somni ha sigut se
    futbulista.

    ResponElimina
  89. ROBIN MALÒ
    VULL SER DE GRAN EL MILLOR FUTBOLISTA DEL MON

    ALBERT VULLSER EL MILLOR JUGADO DE bAQUET DEL
    MON MUNDIAL

    ResponElimina
  90. david al meu somi es ser futbolista.
    juan el meu somi es ser veerinari

    ResponElimina
  91. fatima amahdar - el meu somni es volar

    katia makcie -el meu somni es medica i veterinaria

    ResponElimina
  92. la mariona torontera.
    la nerea alvarez.
    jo la mariona vull ser de major una
    profesora de clases de pintura.
    i jo la nerea vull ser cantant.








    la mariona i la nerevui

    ResponElimina
  93. Guillem de gran vuldriase polisia

    joel de gran vull se beterinari

    ResponElimina
  94. Maria

    A mi m'agradaria que la meva iaia que esta morta resucites.

    Mireia

    Vull se fada.

    Chayae

    Jo voldria ser profesora.

    ResponElimina
  95. EL MEU SOMNI ES SER MILLOR FUTBOLISTA DEL MON
    DEL BARÇA
    EL MEU SOMNI ES SER INVICIBLE

    MEUSOMNI

    ResponElimina
  96. Marina B rullas

    Al meu somi es tenir un unicorni magic i ana a un castell am un vestit lluen i ara soc una pinsesa
    jo vull ser una bailariana i vull ballar molt

    ResponElimina
  97. paula cañellas marin
    el meu somni es ser de gran es se profesora.
    Lara blanco nolla
    el meu somni es viure amb les 2 amigues amb una
    casa molt gran.

    ResponElimina
  98. Vull ser de gran veterinaria vulem ser las 2 veterinarias .
    Edurne,Helga.

    ResponElimina
  99. SERGI 1B JO VULL SER MOSOS DELS QUADRA. ERIK 1B JO VULL SER MOSOS DELS QUADRA.

    ResponElimina
  100. Judith y Emma
    al meu somi es ser profesora.
    Al meu somi es ser veterinaria.

    ResponElimina
  101. de gran sere leo messi fouad magrada barselona world race

    ResponElimina
  102. vui anar de viatge a novallorc per veure la
    estatua de la libertat. laura
    magradia anar a montar a caball i am
    pasaria molt be.clara

    ResponElimina
  103. quan sigi gran vui ser militar. marti.

    quan sigi gran vui ser millonari. eduard.

    ResponElimina
  104. david jo de major sere futpolista kevin de major vull ser futbolista

    ResponElimina
  105. emdic pol iesomiat senoi delamili emdic yasmina esomiat se profesora

    ResponElimina
  106. sergio lopez i bruno rull
    llo sergio bull ser antrenado pokemon.i llo bruno
    tambe bull ser antrenado pokemon.

    ResponElimina
  107. Cora irina cuidadora de cABALL beterinaria,.

    ResponElimina
  108. magradaria ser cantant. magradaria ser prufasora.

    ResponElimina
  109. Alvaro i Ismael volem ser futbolistes

    ResponElimina
  110. Ariadna. De gran vull ser veterinaria.




    Nerea. De gran vull ser veterinaria.

    ResponElimina
  111. Patrick Mohamed
    Patrick quiere ser futbolista.
    Mohamed quiere ser ninja.

    ResponElimina
  112. Jo soc el Marti i el meu somni es jugar al barça.

    Jo soc el alex i el meu somni es ser mecanic.

    ResponElimina
  113. la carla i la yasmina Ens agradaria molt anar de viatge amb els nostres tiets a diferents paisos vaixell.

    ResponElimina
  114. Soc la Elisabeth i el meu somni es quan jo sigui gran vull ser model i veterinaria.


    Soc l'Alicia i el meu somni es ser maquilladora i perruquera.

    ResponElimina
  115. Jo vui se de gran futbolista i
    jugador de basquet i tenista Jo vui se de
    gran jugador de futvol de basquet de tenis de rutvi i de beisbol

    Marc i Gerard

    ResponElimina
  116. JO SOC EL Pol i el meu somni es ser jugador de tennis.Jo soc el Sergi i el meu somni es tindre 1.3233234342 de caramels.

    ResponElimina
  117. Hugo Madorran Fernandez--Pol


    El meu somni es ser veterinari d'animals

    El meu somni es cuidar la jungla

    ResponElimina
  118. El meu somni es ser espia.

    El meu somni es dibuixar un cuadre que li agradi a tothom del mon pintat i dibuixat per mi i que no majudi ningu del mon i quan dibuixi ningu mu vegi mentres pinto i vull se pintora i el meu somni es ser pintora.

    ResponElimina
  119. LUCHI I ELIA

    EL MEU SOMMNI ES SER UNA ESCALADORA.LUCHI

    EL MEU SOMMNI ES SER UNA VETERINARIA.ELIA.

    ResponElimina
  120. HOLA,sóc l'Ariadna p.e. de 5èA!!!

    M'he llegit tots els vostres somnis i volia dir que el meu somni és que:

    que mai no oblidi tots els meus amics i amigues tan "estupendus" d'aquí la Portalada. I TAMPOC ELS DELS COLMUS!!!!!
    xdxd


    També m'agradaria que tots els somnis de bon cor es poguessin fer realitat.

    Ja ens veurem!!!

    ResponElimina
  121. el meu somni es inventar coses utils per a la vida

    ResponElimina
  122. El meu somni es inventar la motxilla voladora!!!!!

    ResponElimina
  123. el meu somni es viure tranquil en la meva casa,
    tenir un treball ben pagat i,si es aixi vull que quedi aixi per sempre.

    ResponElimina
  124. el meu somni es poder viatjar a la lluna i posar la segona bandera;també m'agradaria fer la volta al mon .

    ResponElimina
  125. el meu somni,es treballar de professor per sempre desitjo això

    ResponElimina
  126. El meu somni es coneixer molts famosos, ser millonari, tindre una mansio i no se que mes perque m'aburro...

    ResponElimina
  127. El meu somni es donar la volta als Estats Unitats, ser millionari i tindre una mansió a Irlanda.

    ResponElimina
  128. El meu somni és ser jugadora de bàsquet professional, i mentre faig partits i viatjo per tot el món, ser metge i treballar en una consulta tranquil.lament!!!!!

    ResponElimina
  129. El meu somni és no tenir deures MAI MÉS A LA VIDA!!! i que tampoc existeixi el cole!!!

    ResponElimina
  130. El meu somni es tindre molts animals ,pero els animals que m'agraden!!!!!!

    ResponElimina
  131. Hola soc el POL,el meu somni es ser publicista, ho que em paguin per dormir i mirar la tele.

    ResponElimina
  132. Hola soc el CARLOS,el meu somni es ser milionari,i construir robots perque em fasin la feina.

    ResponElimina
  133. El meu somni es ser jugadora de basquet!!!!!

    ResponElimina
  134. EL MEU SOMNI... es tornar a Etiòpia i veure la meva família i se jugadora de basquet amb la Maria

    ResponElimina
  135. vull ser skater profesional i porter professional del caja segovia de futbol sala o del barcelona.

    ResponElimina
  136. el meu somni es ser rica y anarmen d´altafulla per sempre i no anarmen mes amb el meu pare!!¡¡¡¡

    ResponElimina
  137. m'agradaria parlar amb els animals

    ResponElimina
  138. [*P*][^A^][`U´][¨L¨]["A"] [$6$][·A·]11 de maig del 2011, a les 10:37

    Tinc 3 somnis:
    1.- Viatjar a Noruega!!
    2.- Coneixer a tots els del Barça!!
    3.- De gran ser professora!!

    ResponElimina
  139. Ser multimillonari i rascarme la panxa tot el sant dia i tenir una tele 3d, tenir un ferrari i una casa de 10000000000 km quadrats.

    ResponElimina
  140. emma hernández resina11 de maig del 2011, a les 10:39

    el meu gran somni es poder anar per tot el món, ajudar a qui el necessita i poder fer un gran dibuix dels mars

    ResponElimina
  141. El meu somni es ser jugadora de basquet professional!!! amb la meva germana Laia!!

    ResponElimina
  142. el meu somni:
    es tenir un cavall,volar,i tenir el meu pais al costat de altafulla per visitar a l a meva familia!!!!

    ResponElimina
  143. *^[G][E][O][R][G][i][N][A]*^11 de maig del 2011, a les 10:43

    Jo, tinc 3 somnis:

    [*1*]- Coneixer al Mario Casas
    [*2/3*]- ........[PRIVATS]........

    ResponElimina
  144. El meu somni cuan el tinc quan dormo al llit i a la classe, jajajaja!!!
    És anar a New Yorck, Paris, Los Ángeles, Hollwod... Y anar per tot el món amb els meus amics passant m'ho bé amb els meus amics, i anar en un creuer fins a findlandia!!! :D, encara que siguin molts somnis junts i casi impossibles si lluito per ells es compliran!!!

    ResponElimina
  145. El meu somni es montar a cavall, ser profesora de gurderia, ser rica i tindre una casa enorme, que la meva germana petita es curi de les cames i pugui caminar com nosaltres ...
    que sempre tingui amicas/amigues ,tindre fills ,que als 16añs em pugui treure el carnet de moto i fer motocross(com el meu pare)

    ResponElimina
  146. el meu somni es se el millor jugador del mon de fútbol i estar en el equip del REAL MADRID i guanya molts diners per donaro als pobres,a la meva famalia...a i ser titular tots els partits qe jugesim i guanyar al barça.Ojala es cumpli el meu somni.

    ResponElimina
  147. el meu somni es volar tenir un cavall i ser rica

    ResponElimina
  148. El meu somni es que els humans poguessim volar

    ResponElimina
  149. Hola, soc alex i el meu somni es podervolar

    ResponElimina
  150. El meu somni es ser molt bona castellera

    I (L) castelers d'altafulla

    ResponElimina
  151. quiero ser futbolista de futbol sala en el zaragoza con el joan. que lo fixaran.

    ResponElimina
  152. Ser el millor futbolista del mon cap.....

    ResponElimina
  153. El meu somni es ser jugador de la NBA

    ResponElimina
  154. El meu somni es se jugador de la NBA

    ResponElimina
  155. El meu somni es jugar al barcelona de porter

    ResponElimina
  156. El meu somni es ser el mijor del mon de jugador de futbol 11.

    ResponElimina
  157. Eduard Capdevila Gamundi12 de maig del 2011, a les 9:20

    El meu somi es tenir una moto de cros i fer careras , i ser un bon surfista.

    ResponElimina
  158. magradaria se multi millolnari i dona la volta al mon

    ResponElimina
  159. el meu somni es ser porter soplent del BARÇA.

    ResponElimina
  160. Hola el meu somni es na a l'espai i poder respirar i descobrir mes planetas , galacsies i moltes moltes formes mes de vida ogala es complis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  161. El meu somni es ser porter del BARÇA

    ResponElimina
  162. hola el meu somni es ser patinadora profesional i jugadora de basquet

    ResponElimina
  163. el meu somni es ser futbolista

    ResponElimina
  164. el meu somies.............
    ser multi millunari i arvit defutbol

    ResponElimina
  165. mi sueño es ser futbolista y jugar en el brça
    y ganar muxos $$$$$ y ser bota de oro y balon de oro

    ResponElimina
  166. Jo tinc 3 somis.El primer tindre un caball.El segon coneixa al David Villa i a tots els jugadors.El tercer se millonaria

    ResponElimina
  167. el meu somni es ser patinadora profesional del club UDT viure amb l'Aitziber i la marina i tindre molts gossos animals ser millonaria i tindre molts amics,viure en un palau.

    ResponElimina
  168. es molt guay la barcelona world race perque es impressionant tot lo que hi ha
    ojala fessin mes world race

    ResponElimina
  169. El meu somni es jugar a l'NBA ijugar amb els Lakers

    ResponElimina
  170. Aitziber,Mireia i Eder12 de maig del 2011, a les 9:36

    El meu somni es ser patinadora professional de el club UDT tindre gossos viure amb la Mireia i la Paula i tindre cachorritos

    ResponElimina
  171. El meu sobni es:que el Javier em deixi en pau
    ,ja de una vegada

    ResponElimina
  172. EL MEU SOMNI ES :MILLONARIA SER FELIC I TREVALLAR DE FORENSE

    ResponElimina
  173. tinc tres somnis:
    -jugar en el barça i guanya molts millons
    -donar la volta al mon en b.m.x.
    -guanya la pilota de or i ser ciclista amb bmx el millor del mon


    ojala que es cumpleixin el meu sonmi i els dels demes

    ResponElimina