dilluns, 28 de març del 2011

"La Portalada en directe" Programa de radio i Videoconferència.



El diumenge es va sentir parlar de La Portalada a tot Catalunya. Si voleu escoltar el programa de radio aquí el teniu
EL MILLOR DE CADA CASA
I a continuació la videoconferència amb els navegants en directe ens va portar a l'Atlàntic a bord del Mapfre , del Gaes i del Neutrógena...
Podeu sentir part de la conversa en l'enllaç a MULTIMEDIA AUDIO de la web de la BWR
Contem amb tots els que vam viure l'experiencia per explicar-la. Digues la teva en un comentari

6 comentaris:

  1. Hola a tothom!!!

    Jo, l'Ariadna París, i vaig anar: va ser molt divertit!!!
    La mava millor experiencia (a part del tren i a l'estació) , va ser quant vaig parlar amb l'Anna Corbella, del GAES. La sort, va ser que jo segueixo aquest equip de noies!!!

    M'HO VAIG PASSAR MOOOLT BÉ!!!!!! :) :) :)

    ResponElimina
  2. Ke tal????

    Jo també hi vaig anar però no a la videoconferència ni a la ràdio sino a fer
    d' ocupa!!!! Jejeje!!!! Estem tots molt wapitus
    en aquestes fotos!!!!

    ResponElimina
  3. me...perdut algo??? o no, si es la videoconferencia q morro, o us o vau passar bé??
    Si voleu contesteu.

    q =que

    ResponElimina
  4. Que divertit no, sortir per la radio,fer una videoconferencia....
    Que bé que us ho vau passar no...
    Aixó es una sort!

    ResponElimina
  5. sOn molt xules les fotos i molt mes la de la ANNA i la LAURA

    ResponElimina
  6. Q xulo jo no vaig anar pero segur q os ho deviau
    passar molt bé

    ResponElimina