dijous, 27 de gener del 2011

Seguim els vaixells!!!

Som 4rt C estem seguint al Foncia i al Gaes, el Foncia ha tingut una averia ara està agafant rumb cap a Sud Àfrica. Gaes va en vuitena posició. A classe estem seguint els vaixells, vam aprendre a situar els vaixells al mapa i el que era la longitud i la latitud. Per situar els vaixells hem de saber la longitud i la latitud. Com s'ha avariat el Foncia haurem de decidir quin vaixell seguirem i esperem que s'arregli el vaixell i continui navegant.

alumnes de 4rt C

4 comentaris:

  1. jo tinc una experiencia en vela,l' estiu 2010 vaig anar amb una amiga meva a vela i crec que vam passar per lo mateix que ara estan vivin ells fent la bolta AL MON.


    Gracies per llegir el meu comentari.

    ResponElimina
  2. Jo vaig anar en un esplai on vaig poder gaudir del mar.Era molt divertit!

    ResponElimina
  3. yo he fet l'activitat amb vela!

    ResponElimina
  4. Al colegi estem segint els vaixeis :Mafre i gaes,
    Mafre va el segon però el profesor diu que no es una carrera.M'encanta seguir la volta al mon!
    Es molt divertit.M'agradaria molt viatjaramb un vaixei,com per exemple amb el gaes.

    ResponElimina